sobota, 9 maja 2009

NOCTURNE 07 May

Musze przyznac ze tym razem bylam naprawde rozczarowana poziomem, albo w sumie jego brakiem. Wino tez bylo wrecz okrutne.... ale najlepsze to byly ceny tych prac. najnizsze sumy rzedu 600-800E byly za te prace ponizej, mam na mysli te ironiczne portrety, ktore zazwyczaj przedstawialy artystow mlodego pokolenia albo ich znajomych. Najtansze wydruki za niecale 10 euro, potem ceny zaczynaly sie od paru tysiecy dochodzac do nastu. Ciekawa jestem czy naprawde jest zbycie na niedrlandzkim rynku , gdyz w Amsterdamie rzecz miala sie bardzo podobnie, horezontalnie duze sumy za "COS" w przewazajacych przypadkach. bardzo podobal mi sie egzystencjalny film ale nie pamietam kogo, naprawde ciekawy chyba jako jedyny no i jeden maly sekrecik ktorego nie mam ochoty wyjawic :) Milo bo duzo ludzi , ulice cale zatloczone i oni czasem wydawali mi sie bardziej ciekawsi od przedstrawianych prac. Lol.

Brak komentarzy: